Bildbomb!

Bildbomb från igår när jag var med Master Cheese 8D
 
 
 


Kommentarer
Alica Snowgirl

Hej!

Jag laste en sant som Ida skrev hur hon gjorde frosty wolves company och varför..Men jag hittar ingestans den nu!:C

Tacksam för svar!:D

Svar: Hejsan! c: Menar du den långa texten hon skrev om fwc? Om du menar det inlägget är det något konstigt med bloggen, den visar bara 3 inlägg åt gången. Har försökt fixa till detta, men det funkar inte D:
Aja, har lagt in det inlägget i kategorin Ida Hawkberg nu i alla fall! C:
jorvikcookies.blogg.se

2013-07-25 @ 17:27:01
Alica Snowgirl

Okey tack!:)

Du kanke kan fraga nagon pa sso hur man gör det att det inte visar bara 3 inlagg at gangen!:3

Kanke Lucy Westlake du kan skriva till henne en post!:)

Svar: Tack så mycket! :D Ska fråga direkt c8
jorvikcookies.blogg.se

2013-07-26 @ 11:40:24
Alica Snowgirl

Vsg!C:

Svar: :D
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-02 @ 18:14:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0