Bye bye spontanköp!

Aja, idag är det i alla fall den efterlängtade uppdateringen! :) Jag hoppas själv på nyheter från södra jorvik, eller kanske en ny hästras? :D Det skulle inte var helt fel om det Arabiska fullblodet kom till jorvik, men kommer inte köpa en ny häst ändå (Även om jag vill). :c
Jag och Ida gjorde nämligen en deal, Ida har 3 hästar att levla klart (Och får inte köpa en ny häst innan hon har levlat klart dom, har jag bestämt 8DD). Jag har för tillfället inte så mycket SC så jag måste spara ;__; När Ida har levlat klart alla sina hästar (Har jag förhoppningsvis betydligt mer SC) och då ska vi köpa en ny häst tillsammans c8 Därför hoppas jag på att så många raser som möjligt ska komma, så jag verkligen kan fundera på vilken jag vill ha x) 
Inga mer spontanköp för mig! :D Hah, lycka till ;__;
 
 
Jag kommer säkert köpa en häst i smyg när jag har råd om Ida är för seg och gömma h*n i hemstallet, hehe
 
Just nu har jag gjort 3 spontana hästköp, som jag inte ångrar, vilket är tur x)
Frostflower, var faktiskt Idas fel ;__; Hon red runt på sin finfina frieser och visade hur vacker hon var, då kunde jag inte låta bli!
Lionking har jag visserligen spanat på länge, men när jag hade levlat klart Frosty ville jag ha en ny häst så mycket att jag inte riktigt tänkte igenom det.
Och Ravenfeather, ahaha, hade redan bestämt att jag skulle ha en appaloosa innan jag såg dom i spelet. Det kallar jag spontanköp, red bara ner, tryckte på första bästa häst, valde namn och där rök alla mina SC. c8
 
Nog om det, vad vill ni ska hända på uppdateringen?
OCH, har ni gjort några spontana hästköp någon gång? 8)
 
 
Första bilden på Lill korpen och mig 8)
 
 
Men där står ju Ida, gud vad jag saknar dig ;__; Kom tillbakaaaaaaaa från semestern Apelsinen 8c
 
 
Första bilden på Simba hemma hos mig c8


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0