En ny outfit

Såhär är läget just nu, innan jag börjar spara till en ponny (Om jag kommer köpa en), vill jag köpa en ordentlig outfit (Benlindor, kanske svans/man rosett). Hatar att behöva byta outfit hela tiden, eftersom jag aldrig blir nöjd ;_;
Jag måste hitta något som verkligen skriker Sally Bunnybrooke, komma på något som jag inte har sett någon ha förut c:
Så nu ska jag iväg och kolla i varenda affär i jorvik, ta kort och sedan klippa och klistra för att hitta den perfekta outfiten! :3
 
Kommer antagligen inte gå jätte bra, men jag ska göra ett försök i alla fall. ahaha 8D


Kommentarer
Camila Bluebear

Hej Sally!
Min data dog idag!;_;
Jag kan inte logga in!;_____;
Men jag vill vara med er!;___;
Måste köpa en data fast jag vet inte vilken!;__;
Så kommer typ kunna logga in nångång i Augusti!;__;
Ses då!:)
//Camila

Svar: Okej :CHoppas vi hörs snart igen Camila! :3
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-18 @ 18:03:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0