Shoppat x)

Nu har jag, ehehehe, 39 SC. Igår när Ida kom hem kunde jag inte hålla mig längre ;_; Så sprang och köpte allt som var på min önskelista, EHEHEHE.
Det var i alla fall värt det! c: Nu står ponnyn på tur! YAY
 
Jag byte ju även frisyr (Som jag redan har skrivit), sen passade jag på att byta smink också. Måste vänja mig vid det, känns så konstigt O.o
 
 
 
 
 
 
Jag köpte en jacka, ett par vit/blåa stövlar, blåa seglarskor, blåa benlindor, ett blått schabrak, vita handskar och mina efterlängtade helskodda bruna ridbyxor!
Sen håret och sminket då 8)
 
Fråga mig inte varför nästan allt var blått owo
 
Lyckades även få ihop en outfit (Som jag kommer använda väldigt mycket), tycker om den väldigt mycket :o
Visar den i ett eget inlägg sen! :3


Kommentarer
Delphina Swordtuoghter

Vart köpte du jackan och stövlarana?;)

Svar: Kommer inte riktigt ihåg :c
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-20 @ 15:54:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0