Saknar dig

Gud vad jag saknar dig Ida! 
Mitt liv är verkligen tråkigt utan dig, har noll lust för sso när du inte är där och fastnar överallt med tjockis Bente, eller alla dina underbara skämt (Som alltid får mig att skratta), när vi dampar loss, levlar tillsammans (Och du alltid tjuvstartar 8D), när du byter hår 24/7, när du fikar i ditt hemstall och mycket mycket mer!
 
Du är inte bara min fru, utan även min bästa vän!
 
 
 
 
 
YAY, tvåhövdad häst 8D
Ida stirrar läskigt på mig ;__;
 
 
 
 
 
Dat asssss 8D
 
 
Vi blev grillade levande av våra hästar ;__;
 
 
Fint <3
 
 
När jag använde Ida/Bente som hinder c8
 
 
 
Jag och Ida lekte buske. 8)
 
 
 
Hawkfeathers huvud är enormt o.o Han ser ju ut som en flodhäst!
 
Ida, jag älskar dig <3 Och du betyder obeskrivligt mycket för mig!
Och om du läser detta inlägget, en överaskning väntar på dig när du kommer hem 8D
 


Kommentarer
Ida Hawkberg

Åh,du betyder obeskrivligt mycket för mig också ♥
Jag skulle inte spela SSO om inte du fanns där ♥

Svar: Aw <3Skulle ha slutat på sso för länge sen om jag aldrig hade blivit medlem i FWC och blivit vän med dig c: Seriöst, denna veckan har vart den tråkigaste i mitt liv. Har inte orkat levla eller något owo
Saknar dig så mycket!
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-15 @ 20:06:23
Sylvie Yellowstone

Haha, jag älskar att ni har samma här och samma outfit *-*

Svar: Hahahaha 8D
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-15 @ 20:36:29
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Camila Bluebear

<3

Svar: <3
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-16 @ 20:05:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0