hum..

En sak jag tycker är lite skrattretande är när någon skickar en random vänförfrågan och sedan springer iväg så fort dom kan. Liksom, what?
Varför frågade ni ens, om ni ändå inte har något intresse utav att lära känna mig? owo
Ja, jag tar emot random vänförfrågningar, bara för att jag är intressad av att lära känna mer personer.
Men om ni frågar mig, springer iväg och gömmer er och sedan loggar ut, tar jag bort er. Just saying!
Inte för att vara elak osv, men jag vill inte att min vänlista ska bli full. För jag vill bara vara vän med er som jag faktiskt känner, har roligt med eller bara för att du är en härlig person som är rolig att prata med c8 Låter det konstigt? o.o
 
Ni behöver inte vara rädda för mig, jag bits inte 8D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0