Uppdateringen

Ja, vad ska man säga. Jag diggar verkligen schabraket och benlindorna :D Men westerntränset (Som i själva verket inte ens var ett westernträns? owo) kan man ju nästan köpa ett likadant som är betydligt billigare, sadeln var fin men DYR.
Det var bra med en hästtränare, men nej, jag tänker inte betala sådana skyhöga summor för en ynka level. Liksom,  200 sc för level 8 till 9? Inte värt det enligt mig. :c
 
Nu låter jag väl väldigt negativ och men jag är faktiskt väldigt glad över att dom ens uppdaterar varje vecka nu på sommaren! :)
 
Men ändå, denna veckans uppdatering får 4/10 av mig, väntar spänt på Södra jorvik och nya hästar nu c8


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0