TACK

Idag slog jag mitt unika besöksrekord (eehh, ja, det heter väl så?). Först vill jag bara säga TACK! Det är så kul att se att statistiken ökar. c: Det är tack vare Bella Eastfield som länkade min blogg i ett inlägg (Du ska veta att jag är sjukt tacksam!) och om ni inte redan har checkat hennes blogg, så heter den Jorviklife.blogg.se.
 
NEJ, jag skryter inte, jag är bara glad c: Mitt tidigare rekord var 11-12 unika och att logga in och se att jag har hela 38 är ju helt sjukt 8)
 
 
Tack alla bloggläsare! :D


Kommentarer
Anonym

Bella eastfield* :p

Svar: OJ, ahahaha. xD Sorry c:
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-05 @ 12:53:44
Anonym

Eastlake hehe

2013-08-05 @ 12:54:03
Esmeralda Silverforce

Du fick en länkning från mitt håll också nu i morse ;) Du är så grymt duktig på att redigera bilder!

Svar: WOW, tack! :o<3 Älskar din blogg förresten!
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-05 @ 13:35:26
URL: http://monokerus.blogg.se/sso


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0