Rubyrunner

Rubyrunner är alltså min starthäst c: Jag vet att många bloggare är emot att byta ut sin starthäst, det är många som inte ens rider dom längre nu när hästfunktionen har kommit.
Och jag erkänner, när jag köpte Wille (Min första häst när hästfunktionen kom) var han min favorit. Jag red nästintill bara han och Ruby fick stå och damma i stallet istället.
Nu har jag fyllt stallet med 5 hästar och mer kommer det antagligen bli. Men varje gång jag rider Ruby känner jag mig mest "hemma". Ruby är och kommer alltid vara min favorithäst, även om jag var osäker när jag köpte mina andra hästar. Och jag lovar att aldrig glömma bort honom igen!
 
Han var min första häst i level 15, han hjälpte mig igenom alla levlar och han fanns ALLTID där för mig ♥
 
Jag har skapat ett band med en virtuell häst ♥
Älskar dig Ruby gubben!
 
 
För att gottgöra honom ska jag rida han en liten stund varje dag (När jag är inne)
Han ska också få ett äpple varje lördag eftersom han älskar äpplen c8
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0