Regnig Uteritt

Vid 5 tiden tränsade jag Frosty och red iväg mot Hollow Woods. Eftersom det blåste lite kallt och det hade regnat tidigare idag tog jag på mig min nya tjocktröja (Den blåa seglartröjan, WIE). Usch, det märks verkligen att det börjar bli höst :c
 
 
Vi började skritta emot HW från Vingården, det kändes som om det var regn i luften. Men vi fortsätte endå. Jag trodde vi skulle hinna tillbaka, trodde jag i alla fall xD När vi var vid framme vid HW började det regna.
 
 
Frosty hade ingenting emot det, hon älskar vatten! Så det var perfekt för henne, för mig, nja.
Jag försökte ignorera att jag blev blötare och blötare, så vi fortsätte och travade in i HW
 
 
För er som har läst inlägget "Miljöträning", vet att jag håller på att träna Frosty. Eftersom hon är tittig och nervös när man rider ut. Därför red jag till det övergivna sommarhuset. Där fick hon undersöka lite. Efter allt regn var hennes rygg lite hal, när hon stegrade var jag nära på att ramla av. Som tur var lyckades jag hålla mig fast. x)
 
 
Brrr, vid det här laget var både jag och Frosty dyngsura. Så jag bestämde mig för att rida hemåt.
 
Det första jag gjorde när vi kom hem var att byta kläder, jag sätte också på ett täcke på Frosty. c:
Resten av dagen satt jag och myste med hästarna medans jag hörde regnet smattra på stalltaket 


Kommentarer
Alica Snowgirl

Hej Sally!;)

Jag ville bara fraga att pa din förra heather sa hadde du en rosa outfit pa dig!:D
Och vart köpte du schabraket till den outfiten?c;

Tacksam för svar!xD

Svar: Hej Alica! c:Jag köpte den i Fiskebyn (GÅD), den heter Lorettas favoritfilt tror jag c8
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-05 @ 10:44:45
Renee Bluebridge

Såå mysiga bilder! Haha, kaninerna under paraplyet är ju för söta x')

Svar: Tack så mycket! :D Det var meningen att dom skulle se lite höstiga och mysiga ut, så då har jag väl lyckats! c:Ahahaha c:
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-05 @ 11:32:57
URL: http://bluebridge.blogg.se
Alica Snowgirl

Tack!c;Ska kolla den genast!

2013-08-05 @ 21:21:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0