Redigerings skola?

Jag fick en kommentar av en person som ville att jag skulle visa hur jag redigerar mina bilder c: Då tänkte jag, varför inte visa för alla bloggläsare? Skulle det vara intressant? :D
Jag kommer visa steg för steg hur jag gör och ibland kan jag starta Join.me när jag redigerar.
 
Min fråga är nu, vad skulle vara intressant att lära sig? :) Kommer resa bort torsdag till fredag (Bloggen står stilla då), men efter det skulle jag kunna fixa den första delen
 
Skriv i en kommentar om ni tycker det är en bra idé och vad ni skulle vilja lära er isåfall!
 
 
 
       
 
 
 
                                                           
 



Kommentarer
Alica Snowgirl

Jaa!:)

Svar: Vad tycker du första delen ska handla om? :D
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-06 @ 16:34:40
Sylvie Yellowstone

Det mesta är kul att se, det är trevligt att se hur andra gör! :) Hur du modifierar kroppsdelar vore för mig intressant, det verkar vara en av dina specialiteter :)

Svar: Okej :) Ska se till att fixa det, kanske i den första delen c:
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-06 @ 17:00:10
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Renee Bluebridge

Redigeringar som första bilden vore awesome! :D

Svar: Absolut! :D Ska se vad jag kan göra :) Första delen är i alla fall publicerad nu :D
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-06 @ 19:24:11
URL: http://bluebridge.blogg.se
nellie silverbell

hur man gör så att hästen får olika ´´poser´´ och så det skulle vart kul :)

Svar: Okej :D Ska se vad jag kan göra c:
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-07 @ 00:35:48
URL: http://NellieSilverbell.bloggo.nu
Helena Silverwater

OMFG, du er GOD! kan du gjøre sånn header til meg sånn på bilde nr. 1 eller bilde nr. 5 :) elsker det :D

Svar: Taack 8DHum.. Det kan nog bli svårt :/ Men visst, skicka bilder och måtten (På headern) till [email protected] :D Så ska jag se vad jag kan fixa! c:
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-10 @ 18:27:45
URL: http://Helena12SW.blogg.no
kirasilergarden

du e så himla bra att redigera!!!:DD

Svar: Tack :o <3
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-11 @ 14:05:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0