Nästa del?

I nästa del av redigerings skolan tänkte visa hur jag modifierar kroppsdelar, då undrar jag om ni istället skulle vilja se hur jag gör det "live", jag startar alltså en join på Join.me
Tror det bara finns plats för 8 pers i varje join, så det blir alltså först till kvarn kan man säga. 
Jag kommer (Försöka i alla fall) förklara allt i ett inlägg senare, men detta isåfall nästa vecka, då jag kommer lägga ner mycket tid på inlägget för att försöka förklara så bra som möjligt x)
Det är inte ens säkert att det kommer något, eftersom jag personligen tycker det är väldigt svårt att förklara på ett bra sätt. Därför kommer jag starta en Join lite då och då för er som är intresserade.
 
Skriver detta inlägget eftersom alla verkar vilja se hur jag redigerar mina bilder på det sättet. c:
Ahahahaha, aja, jag startar i alla fall en join ikväll. Tid kommer jag antingen skriva senare eller så får ni hålla koll när länken dyker upp (8


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0