Kovakt

Idag när jag var ute på min levlingrunda med Lill Korpen träffade jag Sophie.
Hon behövde fixa en sak och undrade om jag kunde passa kossorna en liten stund.
Jag kunde inte säga nej och Lill Korpen hade nog inget emot lite vila ändå. :)
Så jag sadlade av Lill Korpen och släppte ut han i en hage bredvid kossorna, sen sprang jag runt och kollade så att alla kossor var där.
 
 
 
 
Dom är ju för söta! c:
 
Det saknades en ko, jag fick självklart panik och började leta som en galning!
Bakom en buske stod en liten ko och muade. Och vem stod bredvid henne?
Jo, Lill Korpen. x) Fråga mig inte hur han hade lyckats rymma ifrån hagen, 
men där stod han och betade tillsammans med kossan.
 
 
Jag hoppade upp på Lill Korpen och började fösa in kossan i en hage.
 
 
Till slut stod kossan där hon skulle. :D Sophie kom tillbaka efter en stund, nu ska jag fortsätta att levla! c:


Kommentarer
Helena Silverwater

haha xD sweet xD

Svar: Ahaha c8
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-11 @ 14:05:50
URL: http://Helena12SW.blogg.no
Sylvie Yellowstone

De där korna är så himla söta! c: Jag tycker de påminner lite om grisar, haha. Ser ut som om dem har trynen 8D

Svar: Ja, eller hur! c: Söt små griskossor 8D
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-11 @ 16:15:50
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0