Hösten 2013

Jag har nu ridit runt och letat upp 3 höstoutfits, alla är i stort sätt likadana fast i olika färgen. Men jag tycker allt känns väldigt "höstigt" och mysigt :3 Me like 
Aja, jag har nu räknat lite på vad allt kommer kosta (I js) och ja.. Hehehe, nu får jag allt spara ._.
Allt kommer kosta totalt....  27900 JS (Usch) och jag planerade att köpa allt innan hösten sätter igång på riktigt xD Lycka till säger jag bara. Jag har nämligen en tendens att slösa JS i onödan, hehe.
 
Jag har dessutom gjort klart 1 outfit, så jag vill inte ens veta hur mycket alla tre skulle kosta. Ahahaha, nu känner jag mig väldigt negativ. Får tänka på att när jag äntligen har kämpat ihop alla JS kommer jag ha 3 dösnygga outfits som jag har velat ha väldigt länge c8
Önska mig lycka till, det lär behövas!
Såhär ser inköpslistan ut:
Blå Proffsfilt
Blå Seglartröja
Röd Proffsfilt
Brunrutiga snyggbyxor
 
Det kanske är uppenbart hur det kommer se ut, men aja. 8) (Ni får tyvärr inga bilder, glömde att fota)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0