♥ ♥ ♥

Jag funderar starkt på att köpa den andra appaloosan OCKSÅ c'x
Älskar den! Sjukt söt, men för tillfället har jag inte råd. Alla mina SC rök när jag köpte Lill Korpen (Min appaloosa). Först måste jag levla klart Simba (Level 14) och Lill Korpen (Level 1), och eftersom jag inte köper något för SC kommer jag förhoppningsvis ha råd med en ny pålle efter det x)
Håller tummarna att den kommer bli min i framtiden!
 
I början gillade jag den inte, efter att ha sett den på bloggar och i spelet har jag fastnat mer och mer för den. c: 
 
 
Det är denna appaloosan jag kommer köpa isåfall c8


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0