:D

Klockan 21.00 kommer jag redigera en bild live c: För er som vill titta, ni behöver bara kopiera länken, som jag kommer publicera i ett nytt inlägg 21.00.
 
Obs. Det kommer bara finnas ett visst antal platser (Jag tror det är 8, men är inte helt säker), så tänk på att det är först till kvarn som gäller.
 
Hur som helst, det jag kommer redigera ikväll är antagligen förflyttning av ben t.ex.
Det är bra för träningen och jag hoppas även ni ska lära er. :D
Men, jag kommer fråga dom som kollar vad de helst vill se, om jag inte fastnar för något annat blir det jag som har bestämt c:
 
Hoppas vi hörs 21.00 ikväll c8
Sidan jag kommer använda mig av för att skärmdela (Eh, jag brukar kalla det Screen Sharing, vilket betyder exakt samma sak fast på Engelska, så jag hoppas det heter så på svenska xD) heter Join.me


Kommentarer
Sylvie Yellowstone

Spännande! c: Hoppas jag inte måste underhålla våra gäster då D:

Svar: Usch, jag är faktiskt lite nervös :o Tänk om det inte alls blir som jag har tänkt mig x) Ahahaha c8
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-07 @ 20:29:51
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Sylvie Yellowstone

Personligen tycker jag det är bättre med steg för steg tutorials med print screen bilder som visar, då kan man kika igenom den om och om igen och läsa den medan man själv försöker etc. Själv vet jag nu att jag inte kommer kunna kolla för vi ska äta efterrätt, men det går säkert bra! :)

Svar: Kommer försöka fixa det också! :D Okej, mums!
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-07 @ 20:58:29
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0