Gör Gratis Headers idag! c:

Ja, har bestämt mig för att vara lite generös och ge bort gratis headers till alla som vill ha, bara idag! :)
Det enda du behöver göra är att kommentera att du har skickat ett mail till mig.
I mailet måste följande finnas:
En utförlig förklaring hur du vill att den ser ut
Måtten på headern
Om det ska vara någon text på den (Vad isåfall?)
Vilken blogg den ska vara till såklart ,och,
Minst 3 bilder (På dina hästar t.ex.)
SKICKA SEDAN MAILET TILL [email protected]
 
Jag försöker därefter fixa din header såfort jag kan! När jag är klar med den skickar jag helt enkelt tillbaka den! :)
Obs. Jag sätter inte in den.
 
Regler:
Du får inte ändra/ta bort något på headern.
Du får inte ta bort mitt namn på den.
Du får bara ha den på den blogg jag gjorde den till.
Du får inte säga att du har gjort den.
 
Jag har bland annat gjort headern som jag har på bloggen nu, om ni vill ha ett exempel :)
 
//Mvh Sally


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0