Bloggfri dag!

Nu har jag vart på hööks och köpt några saker till hösten/vintern c: Eftersom Ikea inte ligger så långt bort bestämde vi oss för att kika in där också. Och när min familj väl är inne på Ikea, kommer vi aldrig ut. Seriöst, det var det SEGASTE jag har vart med om, trodde jag skulle ramla ner i närmaste säng och somna. Vi åkte ut vid 12 tiden och kom hem nu, halv 7 ungefär. ._.
Usch, det var tortyr x'c Aja, jag fick i alla fall köpa ett par toppengrejer på hööks som jag kommer använda flitigt nu i höst/vinter 8)
 
Nu är jag vääldigt trött och ska vara ta hand om hästarna och levla (om jag orkar), sen kommer jag antagligen sätta mig framför TV:n och kolla på Harry Potter 8) Ahaha, vi hörs kanske imorgon då c:


Kommentarer
haley Sunbear

Där jag bor är Ikea gigantiskt. Så det tar år att ta sig igenom. Jag och min syrra gick vilse där en gång xD Därför man aldrig ska till Ikea i Västerås LOL.

Svar: AHAHAHA, ditt vill jag inte åka! Usch, finns inget värre än när man äntligen tror man är klar och föräldrarna är tvugna att hitta ännu en sak.
jorvikcookies.blogg.se

2013-08-13 @ 22:31:12
URL: http://www.haleysunbear.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sallybunnybrooke.blogg.se

Denna blogg handlar mitt liv på Starstable online.

RSS 2.0